luni, 30 mai 2016

Sos Alfredo

Sos Alfredo

Eu sunt o iubitoare de sosuri albe. Din intamplare, zilele trecute, cautand pe net dupa idei, am gasit sosul Alfredo. Mi s-a parut perfect. Am facut sosul asta pt prima data, cred ca poti face si mai mult cantitativ, sa il ai in casa, are un gust extraordinar de bun.
Eu am gasit o reteta simpla, si pe asta am facut-o. Am vazut pe net mai multe variante, dar de obicei, ce e simplu e si bun, asa ca am incercat.


Ingrediente:
unt
smantana
usturoi
parmezan proaspat razuit
frunze de patrunjel ( eu nu am avut)
1 galbenus de ou ( optional, in unele retete este, in altele nu, eu am ales sa il pun )


Mod de preparare:
Se topeste untul pe foc, se adauga in el usturoiul zdrobit. Aveti grija sa fie focul mic.






Adaugati smantana si fierbeti cam 5 min, amestecand constant. Adaugati apoi parmezanul razuit si potriviti de sare si piper.








Am amestecat pe foc inca circa 5 min si am adaugat galbenusul batut un pic inainte





Noua ne-a placut foarte mult acest sos. Am facut o cantitate mai mare si l- am servit cu doua feluri de mancare: paste si pui la cuptor cu broccoli si sos Alfredo.
Retetele le aveti aici:
Paste cu sos Alfredo




Va doresc pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu